Кошик
325 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (96) 995-01-54
+380 (95) 157-02-34
The Shop - магазин электроники для всей семьи
Кошик

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Товар належної якості, придбаний на TheShop, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.

Поверненню підлягає лише новий товар, що не має слідів використання і не бувший в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик цілості пломб, ярликів, захисних плівок збереження заводського маркування цілісності, неповрежденности і збереження всіх частин індивідуальної (заводський) упаковки.

Для повернення товарів категорій електроніка і побутова техніка необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки TheShop для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару в повній комплектації докласти гарантійний талон, а також всю товаросопроводительную документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація тощо) докласти розрахунковий документ (фіскальний чек) З особливостями відмови від отримання товару внаслідок невідповідності замовленням або виявлення шлюбу (дефекту, нестачу, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитися в розділі Доставка.

Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) і умови відправки визначає перевізник. При оформленні повернення оціночну вартість поверненого товару необхідно вказувати рівній вартості, зазначеної у бланку замовлення.

Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь кур'єрської служби. Вартість послуги — згідно тарифів перевізника. При оформленні повернення оціночну вартість поверненого товару необхідно вказувати рівній вартості, зазначеної у бланку замовлення.

Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "післяплата", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться до відправника.

Адреси При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380687878825 і вказати адресу: Білик Сергій Нова Пошта №111 Адреса: вулиця Набережна Перемоги, 86а, Днепр, Дніпропетровська область, 49000

Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якою цей товар був оплачений. Грошові кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner